X
web design
فال روزانه 17 مهر .pagination {direction:ltr;margin:16px} .pagination a{padding:6px;padding-top:3px;padding-bottom:3px;border:1px solid #E6E6E6;background:#F6F6F6;margin-right:2px;margin-left:2px;} .pagination a:hover{padding:6px;padding-top:3px;padding-bottom:3px;border:1px solid #E6E6E6;background:#E6E6E6;margin-right:2px;margin-left:2px;} .current{padding:6px;padding-top:3px;padding-bottom:3px;color:#fff;border:1px solid gray;background:#38c;} .cat-item{ font-weight:bold; } .children{ padding-right:25px; font-weight:normal; }
مجله اینترنتی زیتون
درباره وبلاگ


آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
جمعه 17 مهر 1394 :: 13:29 :: نويسنده : صدیقی :: تعداد بازدید : 28

فال روزانه 17 مهر

1
فال روزانه 17 مهر – فروردین :
به مادیات بیش از پیش اهمیت میدهید . سعی کنید بر روی مسائلی مانند کسب تجربه و آموزش خود وقت بگذارید و خود را پیشرفت دهید . باید اهداف و برنامه ریزی هایتان را با دقت و با درایت کامل بررسی کنید تا از سرمایه گذاری ها و کارآفرینی هایتان سودی عایدتان شود . ممکن است سفر کوتاهی برایتان پیش بیاید که شاید کاری و یا تفریحی باشد .

2
فال روزانه 17 مهر – اردیبهشت :
امروز در مسائل مالی شانس با شماست . هنگام تصمیم گیری در مسائل کمی تردید دارید و قاطع نیستید میتوانید در صورت امکان این تصمیم گیری ها را به چند روز آینده موکول کنید . در این باره با همسر و یا شریک تان کمی سوئ تفاهم و درگیری های کوچک دارید .

3
فال روزانه 17 مهر – خرداد :
در روابط دونفره و احساسی تان کمی دلخوری و در گیری پیش خواهد آمد . امروز بیش از پیش احساسی و کنجکاو هستید ولی باید خود را کنترل کنید تا مسائل پیچیده نشوند. عشق در زندگی تان جان دوباره ای خواهد گرفت .

4
فال روزانه 17 مهر – تیر :
امروز حس ششم و ناخود آگاه تن بسیار قوی و قابل اعتماد است . به احساسات تان دقت کنید و امروز هنگام تصمیم گیری به آنها مراجعه کنید . درمسیر درست برنامه ها و نقشه هایی که برای آینده کشیده اید قرار دارید و در این مسیر پیشرفت خوبی حاصل کرده اید به راه خود به همین منوال ادامه دهید .

5
فال روزانه 17 مهر – مرداد :
در روابط اجتماعی خود فعال تر میشوید و با چند شخص جدید ارتباط برقرار میکنید . در جمع هایی که میروید توجه همه را به خود جلب خواهید کرد و ساعات خوب و خوشی خواهید داشت. اگر مجرد هستید ممکن است با عشق تان در همین جمع های دوستانه آشنا شوید.

6
فال روزانه 17 مهر – شهریور :
شما در برقراری ارتباط با دیگران استعداد خوبی دارید پس از این استعداد خود استفاده کرده و در محیط کاری خود تفاوت ایجاد کنید توجه بالادستی یا رئیس خود را جلب کرده و در موقعیت شغلی خود جهشی ایجاد کنید . در مسئولیت ها و کارهایی که بر عهده شما است صبور باشید و همه جوانب را بررسی کنید .

7
فال روزانه 17 مهر – مهر :
آرامش تان نسبت به قبل بیشتر میشود و همین اعتماد به نفستان را هم افزایش میدهد . در مسائل و مشکلاتی که با آنها روبرو میشوید از خلاقیت و ذکاوت خود استفاده کنید . در مسائل عشقی خواسته هایتان را بدست خواهید آورد .

8
فال روزانه 17 مهر – آبان :
امروز سرمایه گذاری ها و پس انداز هایتان را دوباره بررسی کنید و به آنها بیشتر دقت کنید . مراقب شریک کاری و حتی شریک عشقی تان باشید . زیادی احساسی هستید و همین موجب میشود گاهی واقعیت ها را نبینید .

9
فال روزانه 17 مهر – آذر :
امروز روز مناسبی برای انجام تغییراتی است که چند وقت است به آنها فکر میکنید . امروز برای انجام کارهایی که میکنید انگیزه تان افزایش میابد . امروز خیلی احساسی و حساس هستید و نمی توانید طرف مقابل تان را به خوبی درک کنید .

10
فال روزانه 17 مهر – دی :
کمی صبور باشید و بگذارید تا امور به روال عادی خود بگدرند تا موفق شوید مسائلی که با عجله انجام میدهید فقط بیشتر پیچیده میشوند و بعدها برایتان دردسر ساز خواهند شد . برای پیشرفت در شغل خود از استعدادهای راتی خود مانند دقیق بین بودن و مسئولیت پذبری تان استفاده کرده و خودی نشان دهید .

11
فال روزانه 17 مهر – بهمن :
امروز آرام هستید و با همه مسائل با آرامش و انعطاف پذیری برخورد میکنید . امروز نسبت همه چیز خوشبین و امیدوارید و در زندگی عاشقانه تان هم سورپرایز های هیجان برانگیز و خوشی را تجربه خواهید کرد .

12
فال روزانه 17 مهر – اسفند :
امروز در همه چیز زیادی روی میکنید خصوصا درباره سفر ها ، ارتباطات و اعتقادات دینی تان زیادی از حد متعصب خواهید بود .باید آرام باشید و انرژی خود را تحت کنترل بگیرید یاد بگیرید چگونه در روابط تان تععادل را رعایت کنید .
خبرنامه وبلاگ
    <-MailForm->
پیوندهای روزانه
آمار
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 0
  • بازدید این هفته : 3
  • بازدید این ماه : 16
  • بازدید امسال : 56
  • بازدید Ú©Ù„ : 467
  • تعداد پست ها : 2
  • تعداد نظرات : 0


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : اف آر بلاگ