X
web design
فال روزانه 1 آذر .pagination {direction:ltr;margin:16px} .pagination a{padding:6px;padding-top:3px;padding-bottom:3px;border:1px solid #E6E6E6;background:#F6F6F6;margin-right:2px;margin-left:2px;} .pagination a:hover{padding:6px;padding-top:3px;padding-bottom:3px;border:1px solid #E6E6E6;background:#E6E6E6;margin-right:2px;margin-left:2px;} .current{padding:6px;padding-top:3px;padding-bottom:3px;color:#fff;border:1px solid gray;background:#38c;} .cat-item{ font-weight:bold; } .children{ padding-right:25px; font-weight:normal; }
مجله اینترنتی زیتون
درباره وبلاگ


آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
يکشنبه 1 آذر 1394 :: 11:15 :: نويسنده : صدیقی :: تعداد بازدید : 21
فال روزانه 1 آذر

برج فروردین

فال روزانه مجله زیتون اتفاقات کل روز را برایتان پیشگویی میکند . ممکن است ذهن شما اکنون در یک حالت باز قرار داشته باشد.بسیاری از کارهایتان پیش می رود.انعطاف پذیری شما و توانایی انجام چند کار به صورت همزمان باعث می شود کارهایی که به این ویژگی ها نیاز دارند،خوب پیش بروند.متاسفانه وقتی که پای عشق و علاقه وسط می آید،این ها کمک کننده نیستند.ممکن است با یکی از شرکای نزدیک خود ارتباطی که می خواهید را نداشته باشید.ممکن است برقراری ارتباط با غریبه ها برایتان آسان تر باشد!

برج اردیبهشت

از پیدا کردن شریک زندگی رویاهای خود نا امید نشوید چرا که حالا شانس به شما رو کرده.بحث سر ترغیب شما برای اقدام کردن است.تعجب نکنید اگر مقداری حساسیت،شما را از جفت پا پریدن به سمت این موقعیت باز می دارد.کمی صبر کنید.زمانی که به عمق قضیه بیاندیشید متوجه خواهید شد که آن فرد بهتر از چیزی است که در نگاه اول به نظر می رسد.

برج خرداد

در مورد ابراز علاقه به فردی که به اندازه کافی او را نمی شناسید مراقب باشید و برای برقراری تماس صبر کنید.ممکن است این حس شما در اثر برداشت های سطحی و مکالمات کوتاه ایجاد شده باشد.ممکن است روابط طولانی مدت و مذاکرات عمیقی که برای تائید ایده آل بودن این فرد لازم است،هنوز صورت نگرفته باشد.گول خوب صحبت کردن و مد بالا بودن افراد را نخورید.

برج تیر

اکنون ممکن است مسائل عشقی به اوج خود رسیده باشند.ممکن است رابطه شما در مرحله خیلی مهمی باشد.احتمالا یک جدایی ناگهانی اتفاق می افتد.شما متوجه می شوید که بیشتر از چیزی که فکرش را می کردید به این فرد وابسته شده اید.در صورتی که از لحاظ عاطفی درگیر شخص خاصی نیستید،در حال حاضر باید این مسئله را به فال نیک بگیرید.

برج مرداد

ممکن است به خاطر اشتراکاتی که با یک فرد دارید،جذب او شوید.هردو شما به هنر،موسیقی و شام های رمانتیک علاقه مندید اما این شخص ممکن است برای همیشه شریک خوبی برایتان نباشد.او بر ای برداشتن قدم اول تمایلی ندارد و درمورد مسائل مهم بی اراده است.اگر اکنون درگیر رابطه نیستید،به دنبال فردی باشید که شما را به چالش می کشد و برای برداشتن قدم اول هیچ هراسی ندارد.

برج شهریور

عشق و عاشقی از مسائل موردعلاقه شماست حتی اگر موانعی در مسیر وجود داشته باشد.در مورد فردی که به دنبال آن هستید،خیلی حساسیت نشان می دهید.عشق قرار نیست که یک لیست از ویژگی های موردعلاقه شما باشد.در حقیقت نمی توانید یک سناریوی از قبل تعیین شده برای آن داشته باشید.اجازه بدهید همه چیز روند طبیعی خود را طی کند.

برج مهر

اگر در عشق و عاشقی چیزی شروع به تغییر و نوسان کند،اولین کاری که انجام می دهید،واکنش بیش از حد است.در واقع این کار خلاف کاری است که باید انجام دهید.به جای زود قضاوت کردن باید صبر کنید تا همه چیز روشن شود.امروز از نشان دادن هرگونه عکس العمل سریع خودداری کنید چرا که احساساتتان غوغا کرده اند!

برج آبان

وقتی صحبت از عشق و عاشقی می شود،احساسات شما با صحبت ها و نظرات دیگران تحت تاثیر قرار می گیرد.چیزی که می خواستید شخصی بماند توسط افرادی که دست از حرف زدن برنمی دارند،اکنون عمومیت پیدا کرده.به جای اینکه درگیر جنبه های سیاسی این موقعیت شوید،با فکر کردن به نفس عشق آرامش پیدا کنید.

برج آذر

جنبه های خاصی از زندگیتان به سرعت در حال توسعه می باشند طوری که از جنبه های عاطفی غافل شده اید.هرچه در یکی از راه ها غرق شوید نسبت به راه مقابل احساس دور افتاده بودن خواهید کرد.احتمالا به انرژی بیشتری احتیاج دارید.زمان آن رسیده که افکارتان را روی چیزهای که خوب پیش می روند متمرکز کنید تا کارهایی که به جایی نمی رسند.

برج دی

زمان آن فرا رسیده که مسئولیت مسائل عشقی خود را به عهده بگیرید.این قضیه مثل مسائل دیگر نیست که به دیگران اجازه قبول مسئولیت دهید.فاز جدیدی در زندگی عشقی شما شروع شده است و باید به فکر توسعه روابط خود با افراد جدید یا موقعیت های جدید یا هردو باشید.این بار شما مسئول هستید.

برج بهمن

ممکن است زمانی که صحبت از عشق و عاشقی می شود،ترجیح دهید عقب نشینی کنید.این مسائل لزوما چیز بدی نیستند.در واقع این طرز فکر به نفع شماست.با حرکت در مسیر جریان و منتظر ماندن تا فرد مقابل قدم اول را بردارد،می توانید وقت بیشتری برای خودتان بگذارید تا اینکه انرژیتان را صرف دیگران کنید.

برج اسفند

عشق ممکن است بیشتر احساس شود.باید به دنبال راه های جدیدی برای جلب توجه فرد مورد نظرتان باشید.ممکن است شایعاتی درباره رابطه شما وجود داشته باشد که در ابتدا انگیزه تان را ازبین ببرد اما اجازه ندهید این مسائل جلوی ابراز احساساتتان را بگیرد.ارتباط واقعی درباره این رابطه،در درجه اول غیرکلامی می باشد.
خبرنامه وبلاگ
    <-MailForm->
پیوندهای روزانه
آمار
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید این هفته : 3
  • بازدید این ماه : 12
  • بازدید امسال : 68
  • بازدید Ú©Ù„ : 479
  • تعداد پست ها : 2
  • تعداد نظرات : 0


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک | قدرت : اف آر بلاگ